فاز نخست بزرگترین پروژه گردشگری کشور تا پایان سال به بهره بهره‌برداری می رسد.

بي بي شهربانو

رضا شنگی شهردار منطقه ۲۲گفت: قطب گردشگری بی بی شهربانو بزرگترین پروژه گردشگری کشور است که با قراردادی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان در حال احداث است. امیدواریم با اجرای این پروژه این بخش منطقه از فضای بی دفاع شهری به فضای گردشگری تبدیل شود.
وی افزود: محور امین آباد نیز به بقعه بی بی شهربانو متصل می شود و در برنامه داریم که فضای گردشگری امین آباد را به فضای گردشگری بی‌بی شهربانو متصل کنیم.
شنگی ادامه داد: این پروژه سه فاز دارد و امیدواریم تا پایان سال فاز اول آن را انجام دهیم. زمین آن ۴۰ هکتار است و پروژه بدون معارض در حال اجرا است.
شهردار منطقه ۲۰ اضافه کرد: در بخش انتقال آب تصفیه‌خانه جنوب نیز در حال تلاش هستیم تا فضای سبز و تفرجگاه منطقه را این طریق آبیاری کنیم. پیشرفت فیزیکی انتقال پساب حدود ۶۰ درصد است و تقریبا تا یک ماه آینده به پایان می رسد.

آغاز عملیات احداث مجموعه ورزشی تقی آباد؛ طی روزهای آتی

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس خواسته مردم تقی آباد ارتقای سرانه ورزشی و احداث مجموعه ورزشی در این محله را پیگیری کردیم و با توجه به کمبود زمین در این محله با هماهنگی شرکت واحد اتوبوسرانی ۲ هزار متر از زمین اتوبوسرانی را برای احداث مجموعه ورزشی در تقی آباد دز نظر گرفتیم که از همین هفته تجهیز کارگاه آن انجام و این پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

کد خبر 873360
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha